Verkkokaupan markkinointi

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi Tommi Hakkarainen Tutkimusten mukaan sähköpostimarkkinoinnin ROI on paras digitaalisen markkinoinnin kanavista. Analytiikan avulla on helppo seurata kirjeiden vaikutusta verkkokaupan myyntiin. Tommi Hakkarainen Account Manager, Koodiviidakko Oy

Sähköpostimarkkinointi on kiistatta yksi verkkokaupan tärkeimmistä markkinointikanavista. Uutiskirjeiden avulla voidaan kasvattaa verkkokaupan kävijävirtaa, sitouttaa kanta-asiakkaita sekä kohdentaa verkkokaupan tarjontaa yksilöllisesti. ViidakkoStoressa sähköpostimarkkinoinnin hyödyntäminen onnistuu luontevasti, sillä alusta integroituu Koodiviidakon työkaluperheen Postiviidakko-sähköpostimarkkinointityökaluun.

Lue lisää

Automaatiot

Automaatiot Pia Hakola Verkkokauppiaan kannalta on erittäin tärkeää tavoittaa asiakas sillä hetkellä, kun ostoikkuna avautuu. Pia Hakola Account Director, Koodiviidakko Oy

Markkinoinnin automaatioilla voidaan saavuttaa verkkokaupassa skaalaetuja ja resurssisäästöjä sekä kohdentaa verkkokaupan tarjontaa ja markkinointisisältöä entistä tarkemmin. Hyödyntäessäsi Koodiviidakon digiviestinnän työkaluperhettä voit tuoda automaatiot kätevästi osaksi verkkokauppasi markkinointipalettia.

Lue lisää

Sosiaalinen media

Sosiaalinen media Henri Huovinen Hyödynsimme sosiaalista mediaa markkinoinnissamme jo ennen kuin varsinainen verkkokauppa avattiin. Näin tavoitimme heti potentiaalisen kohderyhmämme. Henri Huovinen Toimitusjohtaja, Lasten.fi

Sosiaalisella medialla on nykyään merkittävä rooli ostopäätöksissä, joten ne kannattaa linkittää tiiviiksi osaksi verkkokauppaa. ViidakkoStore-alustan kehityksessä on panostettu merkittävästi eri markkinointikanavien integrointiin ja niiden hyödyntämiseen verkkokaupassa.

Lue lisää

Lisäpalvelut

Lisäpalvelut Mika Tiainen Esimerkiksi chat-palvelu on ollut todella hyödyllinen ja tykätty palvelu kauppiaiden keskuudessa. Mika Tiainen Account Manager, Koodiviidakko Oy

Verkkokaupan markkinointiin on tänä päivänä tarjolla paljon erilaisia lisäpalveluita, joiden avulla voidaan kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja kohdentaa verkkokaupan tarjontaa paremmin. Tarkoituksenmukaiset lisäpalvelut tuovat parhaimmillaan skaalaetuja verkkokaupan markkinointiin sekä säästävät kaupan omia resursseja.

Lue lisää

Asiakkaiden suusta

Tuki-chatti toimii kun rasvattu, vastausta ei ikinä tarvitse odottaa ja akuuttiin ongelmaan saa ratkaisun heti. Tämänkaltaisen reaaliaikaisen tukipalvelun tarjoaminen asiakkaille on nykypäivää! Koodiviidakon moitteettomasti toimivan tukipalvelun kanssa asioinnin jälkeen on vaikeaa enää tyytyä odottelemaan sähköpostivastauksia seuraavana päivänä tai jonottelemaan puhelimessa.
Anna Mäkelä Viestintäpäällikkö, IAB Finland Oy
Projektin lopputuloksena saimme näyttävät ja brändiä tukevat sivut, joiden käytettävyys on saanut erityistä kiitosta. Sisältöä ja päivityksiä on helppoa jakaa eri SoMe-alustoihin ja linkittää asiakasviesteihin. Uuden sivuston kanssa on mukava tehdä työtä.
Taija Paavola Viestintä- ja markkinointipäällikkö, SOL Palvelut Oy

Kiinnostuitko ViidakkoStoresta? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kiinnostuitko ViidakkoStoresta? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu ViidakkoStoreen tarkemmin.

Parhaan käsityksen ViidakkoStoren käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn ViidakkoStoresta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi ViidakkoStoren et tule pettymään! 

Pyydä demo Ota yhteyttä