Kampanjat verkkokaupassa

Kampanjoilla tehoa verkkokauppaan

Katso kuva Kampanjoilla tehoa verkkokauppaan Niko Pääkkönen Kampanjakohtaisella sivulla voidaan näppärästi huomioida kampanjan oma värimaailma ja muu visuaalinen ilme. Sivustolle voidaan luoda myös esimerkiksi aikalaskuri, joka luo kiireen tuntua. Niko Pääkkönen E-commerce Manager, Koodiviidakko Oy

Juhlapyhät tuovat kaupankäyntiin erilaisia sesonkeja, jotka näkyvät myös verkkokaupoissa. ViidakkoStoren avulla niiden ympärille voidaan luoda erottuvia kampanjoita. Voit asettaa kampanjan näkymään vain tietyn ajan tai luoda ympärivuotisen kampanjakohtaisen sivuston, jota päivität aktiivisesti. Tällöin sivusto näkyy hakukonetuloksissa, kun kampanja on taas ajankohtainen. Vastaavasti voit korostaa valitun tuotebrändin tarjontaa tuomalla sille ominaisen värimaailman ja grafiikan kaupan ulkoasuihin.

Kampanjasivustot uuden verkkokaupan lanseerauksessa

Kampanjasivustot uuden verkkokaupan lanseerauksessa

Uuden verkkokaupan markkinointi kannattaa aloittaa hyvissä ajoin. Voit luoda pian avattavasta verkkokaupasta teaser-sivun, johon kiinnostuneet voivat jättää yhteystietojaan. Näin kasvatat asiakasrekisteriäsi jo ennen kuin verkkokauppa on valmis avattavaksi. Ennakkomarkkinoinnissa käytettävän kampanjasivun visuaalinen ilme voi mukailla uuden verkkokaupan ilmettä ja toimia erinomaisena ponnahduslautana myöhemmin avattavalle verkkokaupallesi. 

Kiinnostuitko ViidakkoStoresta?

Kiinnostuitko ViidakkoStoresta?

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu ViidakkoStoreen tarkemmin.

Parhaan käsityksen ViidakkoStoren käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn ViidakkoStoresta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi ViidakkoStoren et tule pettymään! 

Pyydä demo Ota yhteyttä

Esimerkkejä ViidakkoStorella toteutetuista verkkokaupoista

Asiakkaiden suusta

Koska verkkokaupankäynti oli Orbikselle kaikinpuolin täysin uusi toimintamalli, halusimme edetä pienin askelin kokemuksen karttuessa verkkokauppaprosessia kehittäen. ViidakkoStore-alustassa oli valmiina kaikki ja enemmänkin, mitä teknisesti tarvitsimme.
Paula Meuronen Markkinointipäällikkö, Orbis Oy
Käytämme Postiviidakkoa jäsenviestintään sekä erilaisten tapahtumien markkinointiin. Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa. Suosittelen Postiviidakkoa lämpimästi muillekin!
Stiina Laaksonen Tiedottaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry