Vinkki

WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon

Ota yhteyttä
WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville.

"Törmäämme sähköpostimarkkinoinnin järjestelmien käyttöönotossa yhä useammin tilanteeseen, jossa asiakkaat haluavat markkinoinnin tulokset mahdollisimman nopeasti myös myynnin hyödynnettäväksi. Tähän tarvitaan saumatonta yhteispeliä markkinoinnin työkaluilta ja CRM- järjestelmältä", kertoo Koodiviidakko Oy:n Key Account Manager Turo Siipo.

Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville. WebCRM:ssä voidaan tehdä laajoja poimintoja asiakastiedoista sekä analysoida yrityksen omaa asiakasrekisteriä. Nämä rekisterit saadaan integraation avulla siirtymään suoraan Postiviidakko- sähköpostijärjestelmään, jossa ne ovat valmiina markkinoijien käytössä. Graafiset uutiskirjeet, suoramarkkinointikampanjat ja mobiilimarkkinointi toteutetaan helposti Postiviidakkoa käyttäen, ja samalla varmistetaan että viestit menevät perille sekä näkyvät oikein vastaanottajan päässä. Lähetyksen jälkeen kattavat raportointitiedot siirtyvät integraation avulla takaisin CRM:ään - merkinnöiksi, jotka toimivat suoraan myynnin apuvälineenä.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää Postiviidakosta ja webCRM integraatiosta.

"WebCRM on nopeasti kasvanut asiakkuudenhallinnan ratkaisu, ja yhä kasvava määrä asiakkaitamme haluaa panostaa laadukkaaseen sähköiseen viestintään. Markkinointikampanjoiden tulokset ovat tehdyn integraation kautta asiakastyötä tekevien käytössä. Sen myötä esimerkiksi myynti saa heti käyttöönsä uusia, kiinnostavia prospekteja", kertoo Juhani Lamminmäki, Business Developer, WebCRM.

Tanskalaisen webCRM A/S yhtiön perustivat joukko kokeneita IT:n ja kaupallisen alan yritysjohtajia tavoitteenaan tarjota turvallisia ja helppokäyttöisisä web-sovelluksia. Vuodesta 2006 lähtien webCRM on keskittynyt pelkästään web-pohjaisiin asiakkuudenhallinnan ratkaisuihin. WebCRM- ratkaisua käyttää yli 1500 yritystä yli 20:ssä maassa. WebCRM on kaksinkertaistanut liiketoimintansa volyymin useana vuonna peräkkäin.

Voit lukea lisätietoja webCRM:stä täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää