Vinkki

Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla

Ota yhteyttä
Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään.

Asiakkuudenhallintaan liittyvien markkinointikampanjoiden toteuttaminen koetaan usein työlääksi ja kampanjoiden todellinen vaikutus hankalaksi mitata. Usein syy tähän löytyy useista päällekkäisistä järjestelmistä, jotka eivät kommunikoi keskenään riittävällä tasolla. Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään. Uusin tähän tarpeeseen tehty integraatio on toteutettu Postiviidakon ja Microsoft Dynamics CRM:än välille.

CSI emma on Microsoft Dynamics CRM 2011 -lisäarvopalvelu, joka helpottaa kampanjoiden toteuttamista yhdistämällä CRM-asiakkuudenhallintaan sähköpostimarkkinoinnin tehotyökalun Postiviidakon. CSI emman avulla asiakas voi hallinnoida sähköpostimarkkinointia ja sähköistä viestintää kätevästi omasta CRM:stään käsin.

Kun halutut kohdemarkkinointiluettelot on lisätty CRM:ssä luotuun kampanjaan, CSI emma siirtää niiden sähköpostiosoitteet vastaanottajalistaksi Postiviidakkoon. Varsinainen markkinointiviesti muotoillaan ja lähetetään Postiviidakolla. Kampanjavastikkeet ja raportointidata saadaan helposti jälleen Postiviidakosta CRM:ään.

Integraation hyödyntäminen on mutkatonta. CRM:n käyttäjä pääsee napin painalluksella CRM:stä suoraan Postiviidakkoon muokkaamaan markkinointiviestiä ja katselemaan tarkempia raportointitietoja. Helposti ja tehokkaasti.

Ratkaisun edut Dynamics CRM:n käyttäjälle ovat seuraavat:

  • Monipuolinen sähköpostimarkkinoinnin työkalu, Postiviidakko, saadaan luontevaksi osaksi CRM:n liidi- ja myyntiprosessia
  • Sähköpostiosoitteiden siirto CRM:stä Postiviidakkoon ja kampanjavastikkeiden palautus CRM:ään sujuu automaattisesti, henkilöstöresursseja kuormittamatta
  • Kampanjavastikkeisiin voidaan reagoida tehokkaasti asiakkaan kokonaistilanne huomioiden sekä seurata kampanjan vaikutusta esim. myyntiin
  • Tieto vanhentuneista sähköpostisoitteista ja markkinoinnin kieltäneistä vastaanottajista mahdollistaa CRM:n markkinointilistojen osumatarkkuuden jatkuvan parantamisen
  • Kampanjat ja kampanjavastikkeet säilyvät CRM:ssä antaen mahdollisuuden kampanjoiden tulosten analysointiin ja asiakkaiden segmentointiin

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kysäise lisää Viidakon myynnistä

Integraation toteuttaja, CSI Helsinki Oy, on kehittänyt ratkaisuja asiantuntijaorganisaatioiden tarpeisiin jo yli 25 vuoden ajan. CSI-ohjelmistoilla on jo yli 1000 aktiivista käyttäjää. Oman ohjelmistotuotannon lisäksi CSI Helsinki on erikoistunut Microsoft Dynamics CRM –käyttöönottoihin.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-checklist [Infografiikka]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

Lue lisää