Vinkki

Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään

Ota yhteyttä
Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista. Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista.

Koodiviidakko Oy ja Visma Solutions Oy ovat syventäneet yhteistyötään toteuttamalla integraation ViidakkoStore-verkkokauppa-alustan ja Netvisor-taloushallinto-ohjelmiston välille. Tuotteiden integraatio antaa merkittäviä synergiaetuja asiakkaille, joilla on käytössään molempien toimijoiden tuotteet.

Muutama vuosi takaperin toteuttamamme verkkokauppatutkimus paljasti tuolloin, että integraatiot taustajärjestelmiin ovat harvinaisia suomalaisissa verkkokaupoissa. Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista. 

ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan toteutetaan jatkuvasti uusia integraatiota ja rajapintoja, jotka säästävät aikaa ja henkilöresursseja verkkokauppiailta. Meille on tärkeää luoda verkkokauppoja, jotka ovat tehokkaita ja toimivia sekä ostajan että myyjän kannalta. Visman Netvisor-tuotteeseen toteutetun integraation myötä verkkokauppa ja yrityksen taloushallinto saadaan nyt tuotua saumattomammin yhteen.

"On hienoa, että voimme tarjota yhdessä Koodiviidakon kanssa hyötyä yhteisille asiakkaillemme. Integraation avulla voidaan tehostaa verkkokaupan toimintaa, saada aikaan kustannussäästöjä sekä vähentää inhimillisiä virheitä", kertoo Visma Solutions Oy:n myyntipäällikkö Juhani Lehtonen.

Ota yhteyttä Koodiviidakon sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoihin jutellaksesi tarkemmin tarjoamistamme integraatiomahdollisuuksista.

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

 
 

Lisää uutisia

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää