Kirjoitus

Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa

Ota yhteyttä
Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja. Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja.

Tutkimukset osoittavat verkkokaupan kasvun jatkuvan, jolloin liiketoiminnan eri alueiden täytyy elää kasvutahdin mukana. Verkkokaupan varastojen hyödyt ovat selkeät; vastaat kysyntään paremmin, tarjoat laajemmin ja optimoit logistisia ratkaisujasi. Verkkokauppiaan tueksi varastopalveluja tarjoavat muun muassa Nettivarasto, Warehouse11, Itella ja Posten Logistik.

Verkkokaupankäynti on jatkanut tasaista kasvuaan Euroopassa jo vuosia ja tuoreimmat ennusteet kertovat kasvun jatkuvan vähintään samaa vauhtia (Forrester Research). Kasvu tulee siis edelleen päihittämään prosenttiluvuissa kivijalkamyymälöiden kasvun sekä avaamaan uusia ovia yrittäjille. Kaupan kasvaessa logistiikan täytyy myös elää muutoksen mukana.

Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja. ViidakkoStoren joustava Monikielisyystuki sekä varastointipalvelujen toimitusketjujen kustannustehokkaat ratkaisut tarjoavat yhdessä verkkokauppiaalle helpon mahdollisuuden kansainväliseen kauppaan.

Varastointipalvelut tarjoavat voivat tarjota verkkokauppiaalle kokonaisvaltaisia palveluja, joiden avulla kauppias voi vastata asiakkaiden korkeisiin odotuksiin. ViidakkoStore tarjoaa laajat mahdollisuudet integraatioihin ja tuo kaupan keskustelemaan entistä lähemmin varastopalvelun kanssa.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla

Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää