Kirjoitus

Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa

Ota yhteyttä
Katso kuva Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin. Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten etujärjestö. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta. MTL:ään kuuluvien mainos-, media-, viestintä-, digi- ja tapahtumatoimistojen yhteenlaskettu myyntikate on noin puolet Suomen markkinointiviestinnän koko myyntikatteesta. MTL ry otti talvella 2012 käyttöönsä Postiviidakko-uutiskirjepalvelun sekä Eventilla-tapahtumanhallintatyökalun.

Postiviidakkoa käytetään jäsenviestintään sekä erilaisten tapahtumien markkinointiin. 

Postiviidakon pohjia on nopeaa muokata erilaisten tapahtumien visuaalisten ilmeiden mukaisiksi. Myös tekstien muotoilu ja linkitykset onnistuvat nopeasti ja lähetyslistojen hallinta on kätevää. Raportointityökalujen avulla on helppoa seurata avaus- ja klikkausprosentteja sekä kohdentaa viestejä eri ryhmille. Postiviidakko on huomattavasti tehokkaampi ja miellyttävämpi järjestelmä kuin aiemmin käytössämme olleet työkalut Heidi Wilkman Projektipäällikkö, MTL ry

Eventilla-tapahtumanhallintajärjestelmän avulla hoidetaan tapahtumien ilmoittautumiset sekä maksuliikenne. Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin. Eventillan käyttö on vähentänyt huomattavasti muun muassa päivittäistä sähköpostitulvaa. Järjestelmän kautta hoituu kätevästi myös ilmoittautumisten käsittely, laskutus ja muut jälkityöt. MTL:lle tärkeitä ovat myös SoMe-kanavien kattavat jako-ominaisuudet.

Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa. Suosittelemme Postiviidakkoa ja Eventillaa lämpimästi muillekin! Stiina Laaksonen Tiedottaja, MTL ry

Kiinnostuitko Postiviidakosta ja Eventillasta tapahtumien markkinointiin ja organisointiin? Kysy lisää Koodiviidakon asiantuntijoilta!

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

 
 

Lisää uutisia

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla

Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää