Kirjoitus

Case: Mobiililla ostetaan enemmän

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Mobiililla ostetaan enemmän Case-verkkokaupastamme voit nähdä, että viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut. Case-verkkokaupastamme voit nähdä, että viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.
Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi. Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi.

Yhä usemmin sähköpostit ja nettisivustot selaillaan erilaisilla mobiililaitteilla pöytäkoneen tai läppärin sijaan. Tämän kehityksen myötä verkkopalveluiden responsiivisuus ja mobiiliystävällisyys ovat nostaneet voimakkaasti päätään. Viime aikoina myös verkkokaupoissa on näkynyt selkeä trendi mobiililaitteiden käytön kasvussa.

Case-verkkokauppamme graafista voit nähdä, että tässä tapauksessa viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.

Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi. Tämä seikka antaa osviittaa siitä, että kaupan käyttäjäystävällisyyteen mobiilikäyttäjille todella kannattaa panostaa.

Viidakkostore-alustalla on mahdollista optimoida verkkokauppa näkymään parhaalla mahdollisella tavalla sekä tableteilla että älypuhelinten pienemmillä näytöillä. Tutustu ViidakkoStoreen ja ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja verkkokauppojen mobiiliystävällisestä toteutuksesta.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla

Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää